sunnuntai 6. elokuuta 2017

Oi Syyskuu missä olet?



Monet sanoo että syyskuu on se inhottavin vuoden aika kaikista neljästä vuodenajasta kun sataa ja on märkää ja kylmää...

Itse olen asiasta eri mieltä, minulle syyskuu on juuri se parhain vuodenaika kaikista vaikka sataakin!

Minulle syyskuu tarkoittaa marjojen kuten mustikoiden ja puolukoiden keräämistä, sienien ja muiden keräämistä ja erinlaisten mustaviini/marja aronia mehujen tekoa....omenapiirakoita, mustikkapiirakoita, puolukkapaistosten ja muiden leipomista vanhanajan vaniljajäätelölä tai vaniljakastiketta ja syysaskartelua ja sitä syyskuunlehtien väriloistoa unohtamatta ♡♡♡♡

Blogini alkaa siis taas ehkä hieman ahkerammin heräilemään horroksestaan kun syksyä kohden mennään ja miten töiden ohella tässä ehdin päivittelemään.... ajatuksena on että erinlaisia syksyyn liityvää askartelua /ohjetta olisi tänne blogiini tulossa ja tietysti erinlaisia leipomisohjeita syksy teemalla ja lähempänä halloweenia ehkäpä halloween teemalla... myös leivonta joulukalenteria olen mielessäni jo pyöritellyt mutta toteuttaminen sen suhteen ei ole viellä varmaa.

Olisi ihanaa kuulla teiltä vinkkejä, ideoita ja kehittämisehdotuksia tämän blogini suhteen ja ehdottomasti asioita josta tykkäisitte lukea.......
Haluatteko enemmän askarteluun vai leivontaan painottuvan blogin tai blogin jossa olisi molempia?



Sana on vapaa kommenttia voi laittaa tuonne kommenttilokeroon joka on tuolla alapuolella.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Piristä minun päivääni kommentilla! :)