lauantai 15. huhtikuuta 2017

DIY, Miniprojekti Majakka Keraamisista kukkaruukuista!





Mä olen pidemmän aikaa jo halunnut itselleni jonkun kevät/kesäprojektin jonkun pitempikestoisen kun 1-3 päivää... Sellaista ei kuitenkaan ole (viellä) vastaan tullut (ja tuskin tuleekaan) kun olen aina ollut liikaa sellainen  kaikki tässä heti ja nyt tyyppinen näpertelijä joka haluaa saada kaikki keskeneräiset projektit valmiiksi samana päivänä tai sitten seuraavana päivänä....

kuitenkin Lauantaina (18.3) seikkaultuani Facebookissa vastaan tuli Aivan mielettömän ihana Diy majakka keraamisista kukkaruukuista  Tee se itse vinkit ja ideat nimiseltä sivulta joka ehdottomasti meni kokeiluun samantien!



Projektinhan sain virallisesti valmiiksi tänään joten tämä on juuri sellainen suht pitkäkestoinen ehkä jopa sopivan pitkä kestoinen projekti minulle... Tämän tekeminen vaatii jonkun verran kärsivällisyyttä ja aikaa sillä sen maalin kuivumiseenkin + muuhun pikku yksityiskohtien räpeltelemiseen menee tätä väkertäessä vähintään yksi kokonainen päivä riippuen tietenkin mitä maalia käytät itse käytin kalustemaalia.

Alkuperäiseen nifty outdoorsin videoon pääset tästä... siellä on muitakin aika ihania keramisiin kukkaruukkuihin liittyviä videoita jotka kannattaa ehdottomasti tsekata ja jopa ehkäpä kokeilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Piristä minun päivääni kommentilla! :)